stryryyrhb sdsd g iuyfiuyg ou pi pou hpu jhp kjhp jh pkj pkjh pkj kj boj vbjh vbo kjgh piuhg opiyg piug ouig piu poiug piug piug pi ugopi g oiugv oih piug pig opiug pikug pkj hpkj hp kljhp ;ljk pkljh pouh pikug pkjlh pou hpoiu ghpu hpi u
oii gok joip ugpi ug piug poig oi goipy vgopi gp iu
;u hok bpk
[oh p'; ;'hb po[
[
Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς την κυβέρνηση, τους βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου και την πολιτική ηγεσία της χώρας.
ΑΘΗΝΑ 18-02-2008
Αξιότιμοι κύριοι
Σας κάνουμε γνωστό ότι,
ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς είναι διαγωνισμός κατάταξης.
Επίσης ο φροντιστηριακού τύπου γραπτός διαγωνισμός δεν πρόσφερε ουσιαστικά τίποτα στο εκπαιδευτικό σύστημα και έχει σοβαρά μειονεκτήματα όπως:
Έλλειψη διδασκαλίας της παιδαγωγικής-διδακτικής σε όλες τις ειδικότητες κατά τη διάρκεια των σπουδών.
Υποκειμενική αξιολόγηση της διδακτικής η οποία δεν διενεργείται πάντοτε από άρτια καταρτισμένους βαθμολογητές, δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια πρόσληψης των βαθμολογητών, δεν έχει ευθύνη της διόρθωσης το ΑΣΕΠ.
Αδυναμία συγκεκριμένου προσδιορισμού ύλης σε παιδαγωγική-διδακτική και η έλλειψη προτεινόμενης βιβλιογραφίας.
Ασάφεια της διατύπωσης των ερωτημάτων στο γνωστικό αντικείμενο προχειρότητα στην προετοιμασία και τη διεξαγωγή του διαγωνισμού, στοιχεία τα οποία επαληθεύονται στην πράξη είτε με χρονικές καθυστερήσεις στην παράδοση των θεμάτων( εδώ υπάρχουν ερωτηματικά για το κατά πόσο στα κατά τόπους σχολεία υπάρχει η τήρηση του αδιάβλητου των εξετάσεων) στον τελευταίο διαγωνισμό υπήρχαν πολλές αμφιλεγόμενες απαντήσεις.
Κάθε σύστημα διορισμών πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της τρέχουσας πραγματικότητας, παντα με πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων και των προσόντων των υποψήφιων εκπαιδευτικών
Ούτε οι εκπαιδευτικοί έγιναν καλύτεροι, ούτε το εκπαιδευτικό σύστημα αναβαθμίστηκε, αλλα ούτε τα πανεπιστήμια βγάζουν καλύτερους επιστήμονες, αντιθέτως υποβαθμίζονται συνεχώς οι σπουδές.
Χιλιάδες εγγεγραμμένοι στην επετηρίδα που περίμεναν χρόνια να διοριστούν και ήταν λίγο πριν το διορισμό βρέθηκαν ξαφνικά στον επαγγελματικό και κοινωνικό καιάδα χωρίς να είναι δική τους ευθύνη.
Κανένας υποψήφιος δεν μπορεί να κάνει ανεξάρτητη αναβαθμολόγηση στο γραπτό του, δεν δίνονται στη δημοσιότητα οι οδηγίες διόρθωσης, αλλά ούτε και οι γραπτές απαντήσεις του γραπτού δοκιμίου, δηλαδη δεν υπάρχει πληροφόρηση( πράγμα αντισυνταγματικό, άρθρο 5Α του συντάγματος)
Το συμβούλιο της επικρατείας με την αρ. 286/2007 απόφαση έκρινε ότι η αρνητική βαθμολόγηση των εσφαλμένων απαντήσεων επί των ερωτημάτων πολλαπλών επιλογών του διαγωνισμού ΑΣΕΠ δεν είναι νόμιμη.
Αρκετοί εκπαιδευτικοί είναι επιτυχόντες 1, 2,3,4, φορές(οι επιτυχόντες ως γνωστό δεν διορίζονται), κάποιοι αρκετές φορές λίγο πριν τη γραμμή διορισμού. Όλοι αυτοί είναι άχρηστοι; Χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί με τον τρόπο αυτό έχουν οδηγηθεί σε μόνιμη εργασιακή ανασφάλεια
Δεν αξιοποιεί επαρκώς το σημερινό σύστημα ΑΣΕΠ τα προσόντα των υποψηφίων εκπαιδευτικών;
Ένα σοβαρό κράτος μπορεί να δίνει πτυχία χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα;
Έγινε καλύτερο το ελληνικό σχολείο με την “άρπα κόλα” αξιολόγηση πριν και χωρίς έλεγχο γνώσης για πάντα μετά; Μόνο αν υπάρχει ουσιαστική παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση αλλά και διαρκή επιμόρφωση θα γίνει καλύτερος ο εκπαιδευτικός.
Κατά πόσο βελτιώνει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ το μέλλον της κοινωνίας και των πολιτών;
Για όλους αυτούς τους λόγους, αλλά και για άλλους, εκτιμούμε ότι ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς πρέπει να καταργηθεί ΑΜΕΣΑ. Πιστεύουμε ότι πρέπει να δημιουργήσουμε από την αρχή ένα νέο σύστημα πρόσληψης με βάση το ΧΡΟΝΟ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ. Είναι απαραίτητο να δοθεί αξία στην αξία του πτυχίου, θα συμβάλει και στην περαιτέρω αναβάθμιση των πανεπιστημιακών σπουδών,.
Με εκτίμηση.
adiristoiekpedeytikoi@mail.gr
*Παρακαλούμε τα ΜΜΕ και τα blocks να αναπαράγουν το παραπάνω κείμενο
Δημοσίευση σχολίου